مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 09:152021-06-23سياسي

275 سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند در خراسان رضوی اهدا شد


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان رضوی گفت: همزمان با میلاد امام هشتم (ع)، 275 سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند اهدا شد.

- مشهد ـ مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان رضوی گفت: همزمان با میلاد امام هشتم (ع)، 275 سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند اهدا شد.

به گزارش، آیت الله سید احمد علم الهدی در ارتباط ویدئو کنفرانسی با مراسم اهدای 275 سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند که در روز میلاد حضرت رضا (ع) برگزار شد، اظهار کرد: جوانان و ازدواج آنان مساله مهمی است که این امر باید سریع، کامل و قوی مدنظر قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با تأکید بر این که بخش عمده ای از مشکلات جوانان ما با ازدواج حل می شود، اضافه کرد: دستگاه ها و بخش های مرتبط که در حوزه جوانان مسؤولیت دارند، باید به این مسئله رسیدگی ویژه داشته باشند.

حبیب الله آسوده نیز در این مراسم، فرزندان مددجو را فرزندان ولایت دانست و اظهار کرد: فرصت برای خدمت گزاری و سپاس گزاری از این نعمت برای امدادگران کمیته امداد فراهم شده تا نگذاریم دختران و پسران این خانواده ها به لحاظ اقتصادی دچار نگرانی شوند.

وی ازدواج را امری پسندیده در نزد اهل بیت (ع) دانست و ادامه داد: کمیته امداد با همراهی نیکوکاران در حد بضاعت و توان در موضوع ازدواج فرزندان تحت حمایت، وارد میدان شده تا مشکلات اق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

275 سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند در خراسان رضوی اهدا شد

275 سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند در خراسان رضوی اهدا شد