مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 09:252021-06-23اقتصادي

قطع برق دستگاه های اجرایی پرمصرف در 4 شهر مازندران


سرپرست شرکت توزیع برق مازندران گفت: برق 21 اداره، مراکز تفریحی و دانشگاه ها به علت رعایت نکردن الگوی مصرف در 4 شهر مازندران قطع شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل  از روابط عمومی شرکت توزیع برق مازندران، سیدکاظم حسینی کارنامی طی گفت وگویی اظهار کرد: پنج روز گذشته برق 21 دستگاه اجرایی و اداری استانی و شهرستانی در ساری  قائمشهر، بابل و آمل براساس مصوبه 9 خرداد هیأت وزیران که همه دستگاه های اجرایی، ادارات، بانک ها و نهاد های عمومی غیردولتی را ملزم به رعایت معیار های مصرف بهینه برق و کاهش آن به میزان 50 درصد، نسبت به سال گذشته شده کرده بود تا اطلاع بعدی قطع شد.

وی گفت: پایش مصرف برق در 506 دستگاه اداری و اجرایی در مناطق زیر پوشش این شرکت با توجه به سیاست های ابلاغی از سوی توانیر و لزوم مدیریت بار مصرفی ادارات تا پایان پیک در سطوح مختلف به صورت روزانه انجام می گیرد.

سرپرست شرکت توزیع برق مازندران بیان کرد: دستگاه های اجرایی، اداری یا مجموعه هایی مانند بانک ها الگوی مصرف وکاهش 50 درصدی مصرف برق را رعایت نکنند، ابتدا به آن ها اخطار داده می شود و در نوبت دوم نیز نسبت به قطع موقت برق تا زمان اصلاح وضع اقدام می شود.

انتهای پیام/86041/ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطع برق دستگاه های اجرایی پرمصرف در 4 شهر مازندران

قطع برق دستگاه های اجرایی پرمصرف در 4 شهر مازندران