مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 10:052021-06-23فرهنگي

اختتامیهٔ جشنوارهٔ طنز تئارستان برگزار شد


نخستین جشنوارهٔ استانی طنز تئارستان با معرفی برگزیدگان این جشنواره در محوطهٔ باز بیمارستان رازی به کار خود پایان داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، مراسم اختتامیهٔ جشنوارهٔ طنز تئارستان با حضور محمدرضا امامقلی-رییس آن را به خوبی درک کند و این می تواند در انتقال پیام آن نمایش بسیار مهم و کارآمد باشد.

امامقلی ادامه داد: وقتی درصدد بهبود رفتارهای اجتماعی و یا فرهنگ سازی در رابطه با رفع دغدغه ای هستیم، هنرهای نمایشی با ویژگی های ذکر شده می توانند تأثیرگذار باشند، لذا تقویت هنرهای نمایشی یکی از موضوعاتی است که ما با جدیت آن را دنبال می کنیم.

  در ادامهٔ این مراسم نیز کوروش زارعی، مدیر مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری انقلاب اسلامی در یک پیام ویدئویی، عملکرد حوزه هنری استان قزوین را در 4 ماه اخیر تحسین برانگیز خواند و گفت: حوزه هنری قزوین در این مدت کوتاه، فعالیت های جهادی و عملکرد چشمگیری داشته است و امیدواریم این روند تداوم داشته باشد.

وی جشنوارهٔ طنز تئارستان را یکی از رویدادهای نمایشی بسیار مهم عنوان کرد و افزود: به گروه های نمایشی این جشنواره باید خداقوت گفت، به این دلیل که اجرای نمایش در محل های خطرناکی مانند بیمارستان های درگیر با بیماری کرونا، جهاد محسوب می شود، در واقع گروه های نمایشی مانند جهاد گونه رفتار کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختتامیهٔ جشنوارهٔ طنز تئارستان برگزار شد

اختتامیهٔ جشنوارهٔ طنز تئارستان برگزار شد