مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 11:502021-06-23اقتصادي

ابطال پروانه بهره برداری کشاورزان با برداشت غیرمجاز آب


مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان خواستار تصویب ابطال پروانه بهره برداری کشاورزانی که اقدام به برداشت غیرمجاز آب برای کشت شلتوک می کنند، شد.

- ایسنا/خوزستان مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان خواستار تصویب ابطال پروانه بهره برداری کشاورزانی که اقدام به برداشت غیرمجاز آب برای کشت شلتوک می کنند، شد.

فرهاد ایزدجو در جلسه شورای حفاظت کیفی رودخانه کارون که امروز (دوم تیرماه) در استانداری خوزستان برگزار شد، با اشاره به ادامه کشت شلتوک در شعیبیه شوشتر در شرایط بحران کم آبی و اعتراض استاندار خوزستان نسبت به این موضوع و درخواست قطع برق کشاورزانی که به صورت غیرمجاز آب پمپاژ می کنند، اظهار کرد: در شعیبیه شوشتر گفتند کمی با تامل در خصوص جلوگیری از کشت شلتوک اقدام شود اما برق دیگر نقاط قطع شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا وی با اشاره به گستردگی اراضی کشت شلتوک، افزود: امروز نیروی انتظامی در اهواز همکاری خوبی داشت و در حال قطع برق در مناطق زرگان و تصفیه شکر هستند اما اکیپ های نیروی انتظامی و شرکت توزیع برق محدود هستند.

ایزدجو گفت: اگر این اکیپ ها با برنامه منظمی برای قطع برق بروند، درگیری های بیشتری با کشاورزان خواهند داشت و معمولا باید این کار را در شب و زمانی که کمتر با مردم برخورد می کنند، انجام دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابطال پروانه بهره برداری کشاورزان با برداشت غیرمجاز آب

ابطال پروانه بهره برداری کشاورزان با برداشت غیرمجاز آب