مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 12:052021-06-23اجتماعي

آغاز سنجش سلامت 2500 نوآموز در نهاوند


با افتتاح مرکز سنجش نوآموزان، 2 هزار و 500 نفر به مدت 45 مورد سنجش و غربالگری قرار می گیرند.

- محمدحسین دارایی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در نهاوند در خصوص اجرای طرح سنجش سلامت اظهار کرد: پایگاه سنجش نوآموزان در شهرستان نهاوند از روز اول تیرماه به مدت 45 روز فعال است که پیش بینی می کنیم طی این مدت 2 هزار و 500  نوآموز در دو مرحله مورد سنجش و غربالگری قرار گیرند.

وی ادامه داد: در راستای جلوگیری از ازدحام خانواده ها و رعایت پروتکل های بهداشتی دانش آموزان پس از ثبت نام در کلاس اول برای سنجش نوبت دریافت خواهند کرد.

 مدیر آموزش و پرورش شهرستان نهاوند افزود: در این برگه نوبت دهی، نام و آدرس پایگاه سنجش و تاریخ مراجعه ذکر و خانواده ها در تاریخ ذکر شده به پایگاه سنجش مراجعه خواهند کرد.

وی با بیان اینکه سال گذشته 99 درصد دانش آموزان و نوآموزان در طرح سنجش مورد ارزیابی قرار گرفتند گفت: با اجرای این طرح علاوه بر شناسایی و جادهی مناسب دانش آموزان در مدارس عادی و استثنایی، می توانیم مداخلات بهنگام و طلایی را انجام دهیم.

دارایی افزود: اگر این طرح اجرا نشود تمام دانش آموزان در کنار هم قرار می گیرند و مشکلات جسمی، بینایی و شنوایی آنان مشخص نمی شود لذا هدف آن عدالت آموزشی و قرار گرفتن دانش آموزان در جایگاه خود است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز سنجش سلامت 2500 نوآموز در نهاوند

آغاز سنجش سلامت 2500 نوآموز در نهاوند