مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 13:452021-06-23سياسي

جشن میلاد امام رضا(ع) در مرو ترکمنستان برگزار شد


مراسم جشن سالروز میلاد حضرت امام رضا(ع) به همت رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در عشق آباد و با همکاری سرکنسولگری کشورمان در مرو ترکمنستان برگزار شد.

- مراسم جشن سالروز میلاد حضرت امام رضا(ع) به همت رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در عشق آباد و با همکاری سرکنسولگری کشورمان در مرو ترکمنستان برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، به همت رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در عشق آباد و با همکاری سرکنسولگری کشورمان در مرو و با همراهی خوب دولت ترکمنستان، مراسم جشن سالروز میلاد حضرت امام رضا(ع) با حضور عاشقان ولایت و برخی از مقامات این کشور در شهر مرو قدیم، محل اقامتگاه 2 ساله امام هشتم شیعیان برگزار شد.

این مراسم با قرائت آیاتی چند از کلام الله مجید و صلوات خاصه امام رضا(ع) آغاز شد و با مدیحه سرایی، پخش کلیپ های حاوی تصاویری از حرم مطهر رضوی و سخنرانی مقامات و شخصیت های برجسته فرهنگی و پذیرایی از حاضران ادامه یافت.

در این مراسم 2 تن از محققان و چهره های برجسته مؤسسه علمی و تحقیقاتی انستیتو زبان، ادبیات و نسخ خطی آکادمی ملی علوم ترکمنستان به نام های محمدگلدی مراد محمداُف و قربان گلدی نظراُف در خصوص شخصیت معنوی و فرهنگی حضرت رضا(ع) سخنرانی کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشن میلاد امام رضا(ع) در مرو ترکمنستان برگزار شد

جشن میلاد امام رضا(ع) در مرو ترکمنستان برگزار شد