مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 18:402021-06-23فرهنگي

نهادهای اجرایی به یاری شرکت ها و استارت آپ های داخلی بیایند


شرکت ها و استارت آپ های داخلی کشور بیش از پیش نیاز به حمایت و یاری نهادهای اجرایی دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، ادیب ناصری پور با بیان این مطلب گفت: با توجه به نقش مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی در تدوین قوانین، برنامه ها و استانداردهای فعالیت های دیجیتال کشور، بیش از یک دهه است که جشنواره رسانه های دیجیتال وزارت ارشاد یکی از مهمترین ایونت های صنعت دیجیتال ایران بوده و همواره جایگاه ویژه ای در بین فعالین فضای مجازی داشته است.

ادیب ناصری پور برگزیده یازدهمین دوره جشنواره رسانه های دیجیتال افزود: نظر به گسترش و رواج بسیار سریع رسانه های دیجیتال و اینکه تقریبا همه خانواده ها حداقل از یکی از ابزارهای مرتبط با رسانه های دیجیتال مثل تلفن همراه استفاده می کنند، قطعا جشنواره رسانه های دیجیتال در معرفی پیشتازان و گروه های موفق این صنعت نقش موثری دارد.

وی تصریح کرد: جشنواره رسانه های دیجیتال این فرصت را برای فعالان حوزه های مختلف فضای مجازی به وجود می آورد تا با پیشرفت ها و دستاوردهای رقبای خود از نزدیک آشنا شوند.

این جشنواره نه تنها باعث بالا بردن انگیزه تلاشگران حوزه فضای مجازی می شود بلکه با معرفی بهترین فعالان بخش های مختلف  رسانه های دیجیتال به جامعه، جلب اعتماد عمومی به دستاوردهای فضای مجازی کشور را در پی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نهادهای اجرایی به یاری شرکت ها و استارت آپ های داخلی بیایند

نهادهای اجرایی به یاری شرکت ها و استارت آپ های داخلی بیایند