مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 تیر 1400 ساعت 02:152021-06-23حوادث

درختانی که سر به سیم های برق دارند/ اتلاف بیت المال به سبک شهرداری


در بلوار پژوهش بین سیم های برق و شاخه های درختان تازه کاشته شده نبردی نابرابر وجود دارد و باید متولیان چاره ای بیندیشند تا درخت این موجود باارزش قربانی اره های برقی و به دنبال آن تضییع بیت المال نشود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، هنگام عبور از بلوار پژوهش شهر ایلام متوجه نهال هایی میشوی که هرچند زمان زیادی از کاشته شدن آنها نمی گذرد اما قد بلند برخی از این نهال ها به کابل های برق رسیده است.

  دیدن این صحنه شاید بیننده را به فکر وا دارد که چرا این درختا رو اینجا کاشتن ؟؟ مگه ندیدن این کابلا بالا سر نهالاس؟؟   یا شاید برخی به این فکر کنند که خیابون باید زیبا باشه … خب شهرداری باید درختا رو تو باغچه بکاره ولی چرا اداره برق کابلای برق رو درست از بالای باغچه ها عبور داده ؟؟   اما واقعا حق با کدام گروه است ؟؟ کدام اداره ی در کار خود تخطی کرده است ؟!! یکی از مشکلاتی که همواره در شهرها وجود دارد، ناهماهنگی بین ادارات مختلف از جمله آب و فاضلاب، مخابرات، گاز و برق از یک طرف و شهرداری از طرف دیگر است که چنین ناهماهنگی های در عرصه اجرایی ضمن اینکه مشکلاتی را برای شهروندان به وجود می آورد، سبب نوعی تعویق و اختلال در روند فعالیت های عمرانی نیز می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درختانی که سر به سیم های برق دارند/ اتلاف بیت المال به سبک شهرداری

درختانی که سر به سیم های برق دارند/ اتلاف بیت المال به سبک شهرداری