مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 تیر 1400 ساعت 03:252021-06-24اقتصادي

تدوین سند آمایش دانشگاه آزاد برای مناطق مختلف


سند آمایش این دانشگاه برای مناطق مختلف تدوین می شود تا رفتار دانشگاه در شهرها و مناطق مختلف متناسب با این سند تغییر کند.

- ایسنا/زنجان رییس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: سند آمایش این دانشگاه برای مناطق مختلف تدوین می شود تا رفتار دانشگاه در شهرها و مناطق مختلف متناسب با این سند تغییر کند.

محمدمهدی طهرانچی شامگاه دیروز (دوم تیرماه) در حاشیه افتتاح ساختمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی زنجان و بهره برداری از مجتمع آزمایشگاهی این دانشگاه، در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: علم باید برای افزایش مهارت و فناوری های نو و نیز تاثیر اجتماعی و اقتصادی در منطقه بوده و دانشگاه هم در سطح ملی، مباحث مربوط به گسترش دانش را پیگیری کند.

وی با بیان اینکه توسعه منطقه ای، هدف دانشگاه آزاد اسلامی در سطح مناطق بوده، بنابراین وظیفه دانشگاه ها در سطح منطقه ای فقط معطوف به چاپ مقاله نخواهد بود، افزود: اگر این اتفاق بیفتد، وظیفه دانشگاه ها در سطح منطقه ای چاپ کردن مقاله نخواهد بود و در این نوع واحدها علم برای علم معنی نمی دهد، بلکه علم باید برای افزایش فناوری های نو و مهارت در منطقه باشد.

این مسئول در پاسخ به سوالی درباره جمع آوری واحدهای دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی، تصریح کرد: اگر دانشگاهی می خواهد در اقتصاد شهر موثر باشد و مهارت جوانان را به طور خاص منطب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدوین سند آمایش دانشگاه آزاد برای مناطق مختلف

تدوین سند آمایش دانشگاه آزاد برای مناطق مختلف