مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 تیر 1400 ساعت 04:352021-06-24اقتصادي

دو فروند بالگرد اورژانس هوایی در شیراز رونمایی شد


دو فروند بالگرد اورژانس هوایی با هدف ارتقاء سرعت و کیفیت ارائه خدمات امدادی و درمانی، صبح امروز در شیراز رونمایی و به ناوگان اورژانس هوایی فارس اضافه شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، رییس اورژانس فارس با بیان اینکه امروز دو فروند بالگرد به ناوگان اورژانس هوایی فارس افزوده شد، گفت: با پیگیری انجام شده و در راستای افزایش توان، سرعت و تعداد پرواز ها همچنین پاسخگویی به ماموریت های جاده ای و ترافیکی، بیماران حاد قلبی و مغزی و انتقال به موقع مادران باردار، دو فروند بالگرد جدید برای ارائه خدمات به استان فارس اختصاص یافت.

محمدجواد مرادیان با اشاره به اینکه یکی از این دو فروند بالگرد از نوع MI 17 است که قابلیت حمل همزمان دوازده بیمار با مراقبت کامل پزشکی و استفاده در مسیر های طولانی را دارد، ادامه داد: بالگرد دیگر نیز از نوع BELL 205 است که دارای توانمندی حمل سه بیمار است و برای انجام ماموریت در حوادثی که سرعت در امدادرسانی از اهمیت ویژه ای برخوردار است، استفاده می شود.

او با بیان اینکه دو تکنسین در هر پرواز حضور دارند، اضافه کرد: این بالگرد ها مجهز به انواع تجهیزات پیشرفته اورژانسی از جمله ICU نوزادان، ICU بزرگسالان ویژه بیماران قلبی و دستگاه ونتیلاتور است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو فروند بالگرد اورژانس هوایی در شیراز رونمایی شد

دو فروند بالگرد اورژانس هوایی در شیراز رونمایی شد