مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 تیر 1400 ساعت 05:002021-06-24فرهنگي

«با گارد باز، گوشه رینگ» روی صحنه تالار هنر


تالار هنر اصفهان این روزها میزبان اجرای تئاتر «با گارد باز، گوشه رینگ» به نویسندگی مصطفی جعفری خوزانی و کارگردانی نورا لک است؛ تئاتری که به موضوع مهم گرفتن تصمیم خاص، - ایسنا/اصفهان تالار هنر اصفهان این روزها میزبان اجرای تئاتر با گارد باز، گوشه رینگ به نویسندگی مصطفی جعفری خوزانی و کارگردانی نورا لک است؛ تئاتری که به موضوع مهم گرفتن تصمیم خاص، در شرایط خاص می پردازد.

نورا لک درباره این تئاتر به ایسنا می گوید: قصه با گارد باز گوشه رینگ درباره یک خواهر و برادر دوقلو است.

برادر، بوکسور است و می خواهد همراه با پدر همسر خود که مربی بوکس او نیز هست، به خارج سفر کند و خواهر، باید بماند و کلیه اش را به پدرش که در بستر بیماری افتاده اهدا کند، اما یک باره می فهمد که باردار است و گره، از همین جا آغاز می شود.

او علت انتخاب این نمایشنامه را برای اجرا این گونه شرح می دهد: شرایط خاصی که برای شخصیت های قصه ایجاد می شد و آن ها را مجبور به گرفتن تصمیم های خاص می کرد، دلیلی بود که مرا به اجرای نمایشنامه مصطفی جعفری خوزانی واداشت؛ این شرایط ممکن است در طول زندگی برای هر انسانی بارها و بارها پیش بیاید.

کارگردان تئاتر با گارد باز، گوشه رینگ تصریح می کند: پیش از عید نوروز 1400 تمرین این کار را آغاز کردیم، اما چند بار به خاطر تبدیل شدن وضعیت شهر به ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«با گارد باز، گوشه رینگ» روی صحنه تالار هنر

«با گارد باز، گوشه رینگ» روی صحنه تالار هنر