مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 تیر 1400 ساعت 05:302021-06-24فرهنگي

آلبوم «وَراغ» منتشر شد/ یادداشتی از اردشیر کامکار


آلبوم «وَراغ» به آهنگسازی و تنظیم نوید جمالی پور از هنرمندان جوان موسیقی ایرانی با همراهی تعدادی از نوازندگان شناخته شده کشورمان پیش روی مخاطبات قرار گرفت.

- آلبوم وَراغ به آهنگسازی و تنظیم نوید جمالی پور از هنرمندان جوان موسیقی ایرانی با همراهی تعدادی از نوازندگان شناخته شده کشورمان پیش روی مخاطبات قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، وَراغ عنوان یکی از تازه ترین آثار موسیقایی منتشر شده در بازار موسیقی است که به آهنگسازی و تنظیم نوید جمالی پور نوازنده کمانچه در دسترس شنوندگان قرار گرفت.

عمارت دل و هر دم از روی تو با همراهی زکریا یوسفی، ندای عشق با همراهی کامران منتظری، اندوه رنگ با همراهی کامران منتظری و امیرعباس برفی، سپیده دم با تک نوازی نوید جمالی پور، گلبانگ با تک نوازی نوید جمالی پور، سبا با همراهی همایون نصیری و امیرعباس برفی، غمزه با همراهی امیرعباس برفی، طره ماه با همراهی کامران منتظری، از نور تا نوا با همراهی همایون نصیری از جمله آثاری هستند که در این آلبوم منتشر شده است نوید جمالی پور نوازنده کمانچه و آهنگساز متولد سال 1377 تهران و تحصیل کرده مقطع کارشناسی علوم کامپیوتر دانشگاه گیلان است.

او از سن پنج سالگی با سازهای سنتور، فلوت ریکوردز، بلز و طبلک آشنا شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آلبوم «وَراغ» منتشر شد/ یادداشتی از اردشیر کامکار

آلبوم «وَراغ» منتشر شد/ یادداشتی از اردشیر کامکار