مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 تیر 1400 ساعت 05:552021-06-24اقتصادي

همکاری ذوب آهن اصفهان و بانک اقتصاد نوین در تأمین سرمایه پروژه ها


مدیران بانک اقتصاد نوین با حضور در ذوب آهن اصفهان، از خطوط تولید این شرکت بازدید کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبازرگانی مهر به نقل از ذوب آهن اصفهان، در ایام ولادت با سعادت حضرت امام رضا (ع) و دهه کرامت، علیرضا بُلگوری مدیرعامل، اعضای هیأت مدیره و تعدادی از دیگر مسئولین بانک اقتصاد نوین ضمن حضور در ذوب آهن اصفهان و بازدید از خط تولید این شرکت با مدیرعامل و مسئولین این مجتمع عظیم صنعتی در خصوص افزایش همکاری و تعامل به ویژه پیرامون سرمایه گذاری در پروژه های توسعه از جمله تأمین سرمایه برای ساخت باتری شماره 2 کک سازی، گفتگو و تبادل نظر کردند.

مدیرعامل بانک اقتصاد نوین در این بازدید گفت: ذوب آهن اصفهان به عنوان یک صنعت پیشران ثابت کرده که کارهای بزرگی با اتکاء به جوانان می توان انجام داد و این شرکت با مدیریت درست در مسیر توسعه و افزایش تولید، گام های خوبی برداشته است.

وی افزود: بانک اقتصاد نوین به عنوان یک شریک تجاری این مجتمع عظیم صنعتی در سالی که باید به رونق تولید کمک کرد، همکاری لازم در تأمین ارزی و ریالی پروژه های این شرکت خواهد داشت.

بگلوری اظهار داشت: با تلاش و همتی که در ذوب آهن اصفهان مشاهده می شود، آنها می توانند پروژه ها را طبق بر نامه زمان بندی شده انجام دهند که در نهایت منجر به صادرات بیشتر و اشتغال زایی مناسب تر می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری ذوب آهن اصفهان و بانک اقتصاد نوین در تأمین سرمایه پروژه ها

همکاری ذوب آهن اصفهان و بانک اقتصاد نوین در تأمین سرمایه پروژه ها