مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 تیر 1400 ساعت 09:302021-06-24سياسي

محرومیت 2 شهرستان جدید قم از اعتبارات سال 1400


استاندار قم با اشاره به تأسیس 2 شهرستان جدید قم پس از تصویب بودجه سال 1400 گفت: این 2 شهرستان از اعتبارات سال جاری محروم ماندند که باید در سال بعد پیگیری لازم انجام شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بهرام سرمست پیش از ظهر پنجشنبه در سومین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان قم در سخنانی با اشاره به مکاتبات صورت گرفته با سازمان برنامه و بودجه کشور در راستای دریافت سهمی از اعتبارات هزینه ای ملی گفت: بایستی برای جذب حداکثری اعتبارات ملی توسط مدیران استان قم تلاش جدی شود.

استاندار قم تأسیس دو شهرستان جدید در استان قم را مورد توجه قرار داد و افزود: با همکاری راه و شهرسازی و سازمان های ذیربط باید مکان یابی مجتمع سایت اداری شهرستان های جدید مطالعات کارشناسی صورت بگیرد.

وی با بیان اینکه تأسیس دو شهرستان پس از تصویب بودجه سال 1400 استان قم صورت گرفت و از اعتبارات سال جاری محروم ماندیم ادامه داد: برای تخصیص اعتبارات سال 1401 از هم اکنون باید کار کارشناسی و پیگیری های لازم صورت پذیرد.

بهرام سرمست همچنین توسعه ی سازمان های متناظر وزارتخانه های مختلف در شهرستان های قم را ضروری دانست و تصریح کرد: در سطح ملی و استانی باید پیگیری های لازم برای استقرار ادارات در دو شهرستان جدید انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محرومیت 2 شهرستان جدید قم از اعتبارات سال 1400

محرومیت 2 شهرستان جدید قم از اعتبارات سال 1400