مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 تیر 1400 ساعت 10:302021-06-24اقتصادي

استقرار 90 غرفه برای دستفروشان نهاوند


به منظور ساماندهی دستفروشان دو بازار روز در مرکز شهر نهاوند با 90 غرفه برای دستفروشان ایجاد شده است.

- محمد حسین پور امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در نهاوند اظهار کرد: مشکل سد معبر و تجمع دستفروشان در مرکز اصلی شهر به ویژه خیابان سعدی و حافظ یکی از مشکلات دیرینه شهر نهاوند بوده که همواره مورد اعتراض مردم قرار داشت.

وی گفت: از آن جا که تاکنون فضای مناسبی در مرکز شهر برای انتقال دستفروشان وجود نداشت، بخاطر مشکلات اقتصادی موجود با دستفروشان مدارا شده و به صورت جدی با آنان برخورد نشده است.

شهردار نهاوند گفت: با توجه ضرورت اجرای بازار روز دو فضای مناسب با همکاری بخش خصوصی در هسته اصلی شهر مهیا شد و مجموعا حدود 90 غرفه آماده شد.

وی با بیان اینکه این غرفه ها تا نیمه تیرماه مورد بهره برداری قرار می گیرند افزود: به منظور در اختیار قرار دادن غرفه ها به افراد واجد شرایط تا کنون 85 نفر از دستفروشان شناسایی شده اند که تاقبل از افتتاح رسمی باید به شهرداری مراجعه و نسبت به انعقاد قرارداد اقدام کنند.

حسین پور افزود:  البته در نرخ گذاری غرفه ها سعی کرده ایم با توجه وضعیت کرایه ها در مرکز قیمت تعادلی را در نظر داشته باشیم.

وی گفت: پس از افتتاح رسمی و شروع به کار بازار روز طبق هماهنگی که با دادستانی شهرستان صورت گرفته با هر گونه سد معبر در مرک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقرار 90 غرفه برای دستفروشان نهاوند

استقرار 90 غرفه برای دستفروشان نهاوند