مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 تیر 1400 ساعت 10:352021-06-24اقتصادي

افتتاح 200 طرح اقتصادی و تولیدی تا 90 روز آینده


طی 90 روز آینده 200 پروژه و طرح اقتصادی و تولیدی به ارزش هزار و 400 میلیارد تومان در سراسر استان به بهره برداری می رسد.

- ایسنا/همدان استاندار همدان گفت: طی 90 روز آینده 200 پروژه و طرح اقتصادی و تولیدی به ارزش هزار و 400 میلیارد تومان در سراسر استان به بهره برداری می رسد.

سیدسعید شاهرخی پنجشنبه 3 تیرماه در شورای اداری استان همدان،اظهار کرد: برنامه راهبردی توسعه استان تا پایان سال 1400 تدوین شده و بر اساس آن فعالیت هایی در تمام حوزه ها تا 90 روز آینده بدون تأخیر عملیاتی می شود.

وی ادامه داد: مسیر توسعه استان براساس این برنامه به طور کامل، دقیق و کارشناسانه ریل گذاری شده است، همچنین در این برنامه مسیر توسعه استان در سال های پیش ِرو نیز ترسیم شده است.

شاهرخی هدف دولت منتخب را همانند دولت فعلی خدمت به مردم دانست و افزود: معیشت، اشتغال، حمایت از تولید و دوری از جناح بندی های سیاسی اساس کار دولت برگزیده است و سیاست دولت تدبیر و امید نیز به همین شکل بود.

استاندار همدان با بیان اینکه در سال جاری دو هزار و 300 میلیارد تومان اعتبار در لایحه برای استان همدان تعریف شده است که با تلاش نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی تحقق یافت، خاطرنشان کرد: طی هشت سال گذشته خدمات گسترده ای در استان انجام شد، به عنوان نمونه در هفت سال گذشته سه سد در استان ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 200 طرح اقتصادی و تولیدی تا 90 روز آینده

افتتاح 200 طرح اقتصادی و تولیدی تا 90 روز آینده