مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 تیر 1400 ساعت 11:002021-06-24سياسي

خواستار تفکیک صندوق هنر و رسانه از رییس جمهور منتخب هستیم


خواستار تفکیک صندوق هنر و رسانه از رییس جمهور منتخب هستیم و در اولین فرصت، طوماری را با اصحاب رسانه 18 استان امضا خواهیم کرد.

- ایسنا/خراسان رضوی مسئول بسیج رسانه خراسان رضوی گفت: خواستار تفکیک صندوق هنر و رسانه از رییس جمهور منتخب هستیم و در اولین فرصت، طوماری را با اصحاب رسانه 18 استان امضا خواهیم کرد.

عباس محمدیان در نشست با اهالی رسانه که تحت عنوان رضوان قلم، امروز در تالار شهر مشهد برگزار شد، با اشاره به ظرفیت ها و توانایی های رسانه ای خراسان رضوی اظهار کرد: با توجه به اینکه خراسان رضوی مهد رسانه کشور است و جریان رسانه ای هر اتفاقی که در کشور رخ می دهد، از مشهد قوت گرفته است، به این موضوع رسیدیم که جفا است که استان خراسان رضوی متفاوت با دیگر استان ها نباشد و یک کار ابتکاری را انجام خواهیم داد که برای سال های بعد نیز سنت شود.

استان خراسان رضوی باید علاوه بر جشن روز خبرنگار که جشن ملی است، یک جشن همجواری با امام رضا(ع) در دهه کرامت برای اصحاب رسانه برگزار کند.

وی افزود: ان شاالله در سال آینده که وضعیت کرونا نیز بهبود بخشد، استان های خراسان شمالی و جنوبی نیز برای برپایی این جشن، به ما می پیوندند تا بتوانیم جشن بزرگ ایام ولادت امام رضا(ع) را در دهه کرامت برای اصحاب رسانه برگزار کنیم و امیدوارم که به عنوان میزبان در جوار امام ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خواستار تفکیک صندوق هنر و رسانه از رییس جمهور منتخب هستیم

خواستار تفکیک صندوق هنر و رسانه از رییس جمهور منتخب هستیم