مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 تیر 1400 ساعت 11:052021-06-24سياسي

تصویب رشته و گرایش هیدروگرافی در دانشگاه بهشتی


رییس دانشگاه شهید بهشتی از تصویب رشته و گرایش هیدروگرافی در این دانشگاه خبر داد و گفت: این رشته پس از تصویب در هیات رییسه و شورای دانشگاه به شورای گسترش وزارت عتف ارسال شد.

- رییس دانشگاه شهید بهشتی از تصویب رشته و گرایش هیدروگرافی در این دانشگاه خبر داد و گفت: این رشته پس از تصویب در هیات رییسه و شورای دانشگاه به شورای گسترش وزارت عتف ارسال شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر نصیری قیداری در مراسم امضای تفاهم نامه همکاری دانشگاه شهید بهشتی با سازمان نقشـه بـرداری کشـور با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای شکل گیری و نهایی شدن این تفاهم نامه، اظهار کرد: سابقه درخشان و خدمات سازمان نقشه برداری کشور بر هیچ کس پوشیده نیست کما اینکه با پیشرفت تکنولوژی و افزایش دقت خروجی ها، در این عرصه شاهد نظارت بهتر و صیانت از منابع طبیعی در کشور هستیم که خود از برکات این حوزه از دانش است.

رییس دانشگاه شهید بهشتی با اشاره به اهداف امضاء این تفاهم نامه تاکید کرد: هدف از از امضای این تفاهم نامه به فعلیت رساندن ظرفیت های طرفین است تا محققان این ملت و مدیران این کشور بتوانند از یافته های مشترک ما بهره ببرند در راستای اجرایی نمودن این تفاهم نامه، در روز 29 اردیبهشت ماه سال جاری، درخواست ایجاد رشته و گرایش هیدروگرافی پس از تصویب در هیات رییسه و شورای دانشگا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب رشته و گرایش هیدروگرافی در دانشگاه بهشتی

تصویب رشته و گرایش هیدروگرافی در دانشگاه بهشتی