مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 تیر 1400 ساعت 11:202021-06-24سياسي

مدیران کل پیگیر استقرار ادارات خود در دو شهرستان جدید باشند


استاندار قم بر ضرورت پیگیری استقرار و یا ارتقای ادارات مختلف در دو شهرستان کهک و جعفرآباد توسط مدیران کل استان تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، بهرام سرمست در نشست امروز شورای برنامه ریزی و توسعه استان با اشاره به پیگیری بودجه مربوط به دو شهرستان جدید استان در سطح ملی بیان کرد: در این باره یک تقسیم کار در بین معاونت های مختلف استانداری انجام شده است تا مسائلی مانند تأمین پرسنل و ساختار اداری و یا مکان یابی سایت مجتمع اداری این شهرستان ها با همکاری دستگاه های ذیربط به انجام برسد.

وی افزود: البته مکاتبه ای نیز در این موضوع با همه وزارتخانه ها انجام شده که برخی از وزارتخانه ها با پاسخ به این مکاتبه، اقدامات خود را در این باره آغاز کرده و برخی دیگر همچنان نیازمند پیگیری اند.

استاندار قم همچنین از همه مدیران کل استان خواست تا برای استقرار و یا ارتقای ادارات تابع خود در این دو شهرستان اقدام کنند.

سرمست در عین حال سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان را موظف کرد تا تخصیص اعتبارات هزینه ای مربوط به این دو شهرستان را پیگیری کند.

وی اضافه کرد: البته اعتبارات مربوط به این دو شهرستان به بودجه سال جاری کشور نرسید و در آن قید نشد، اما لازم است تا در سال جاری، برخی اقدامات از سوی دستگاه های مختلف پیگیری شود که یکی از این اقدامات،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیران کل پیگیر استقرار ادارات خود در دو شهرستان جدید باشند

مدیران کل پیگیر استقرار ادارات خود در دو شهرستان جدید باشند