مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 تیر 1400 ساعت 12:052021-06-24سياسي

آمادگی مجلس برای ساماندهی قوانین جهت کاهش جرم و فساد


رییس مجمع نمایندگان استان مرکزی گفت: مجلس یازدهم و نمایندگان استان در مجلس این آمادگی را دارند که با یک وحدت و انسجام بتوانند در این شرایط کشور را یاری کرده و مطالبات مجموعه قوه قضاییه و ساماندهی قوانینی که کاهش جرم و فساد را به دنبال داشته باشد را رقم بزنند.

- ایسنا/مرکزی رییس مجمع نمایندگان استان مرکزی گفت: مجلس یازدهم و نمایندگان استان در مجلس این آمادگی را دارند که با یک وحدت و انسجام بتوانند در این شرایط کشور را یاری کرده و مطالبات مجموعه قوه قضاییه و ساماندهی قوانینی که کاهش جرم و فساد را به دنبال داشته باشد را رقم بزنند.

علیرضا نظری روز پنجشنبه سوم تیرماه در نشست شورای قضایی استان با مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور حدود 50 درصدی مردم در انتخابات و خنثی کردن توطئه دشمنان اضافه کرد: تحولاتی در کشور در این سال ها رقم خورده که عملا به ایجاد موج ناامیدی از نظام و عدم امید به اصلاح در بخش های مختلف منتهی شده است و این مهم در نظرسنجی های صورت گرفته مشهود است، این آسیب به اعتماد عمومی در کشور وارد شده است.

نظری بیان کرد: مردم در نگاه کلان، نظام را یک مجموعه واحد می دانند و کاستی ها و نارسایی ها را به کلیت نظام ربط می دهند، امروز در بدنه حامعه بخشی ناامید هستند و برخی امید دارند که با تغییر و تحولات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی مجلس برای ساماندهی قوانین جهت کاهش جرم و فساد

آمادگی مجلس برای ساماندهی قوانین جهت کاهش جرم و فساد