مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 تیر 1400 ساعت 12:202021-06-24حوادث

دستگیری راننده ای که زوج جوان کرمانشاهی را زیر گرفت


معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری راننده ای خبر داد که به تازگی با زیر گرفتن یک زوج جوان در شهر کرمانشاه که به فوت آن ها انجامید، از صحنه حادثه متواری شده بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخراسان، سرهنگ محمدرضا آمویی به ایرنا افزود: حوالی ساعت 3 بامداد روز 29 خرداد یک فقره حادثه رانندگی در سه راه شریعتی مقابل کلینیک شهید چوبکار به پلیس گزارش شد.

وی ادامه داد: ماموران پلیس راهور پس از حضور در صحنه حادثه مشاهده کردند که آقایی 42 ساله و همسر 35 ساله اش بر اثر سانحه رانندگی به علت شدت جراحات وارد شده جان خود را از دست داده اند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد یک دستگاه پیکان با این زوج جوان برخورد کرده و پس از زیر گرفتن آن ها از صحنه حادثه متواری شده است.

وی افزود: با متواری شدن راننده پیکان تلاش ماموران برای دستگیری وی آغاز شد و کارآگاهان پلیس آگاهی توانستند با انجام اقدامات اطلاعاتی وی را در کرمانشاه دستگیر کنند.

سرهنگ آمویی در پایان با بیان این که راننده دستگیر و به مراجع قضایی تحویل شده است، ادامه داد: حوادث رانندگی اجتناب ناپذیر است و به جای فرار باید به مصدومان حادثه کمک و تلاش کنیم جانشان را نجات دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری راننده ای که زوج جوان کرمانشاهی را زیر گرفت

دستگیری راننده ای که زوج جوان کرمانشاهی را زیر گرفت