مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 تیر 1400 ساعت 15:052021-06-24اقتصادي

استقبال خوب مردم از مرحله پنجم طرح اقدام ملی مسکن استان اصفهان


مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با بیان اینکه در پنجمین دوره از ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن استان، استقبال خوبی بعمل آمد گفت: در این دوره برای 21 شهر استان جمعاً بالغ بر 32 هزار نفر اقدام به ثبت نام کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، علیرضا قاری قرآن مدر خصوص آمار ثبت نامی های جدید مسکن ملی دردوره پنجم این طرح اذعان داشت: در این دوره از ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن، متقاضیان می توانستند در 21 شهر از استان اصفهان اقدام به ثبت نام کنند که با توجه به اتمام مهلت ثبت نام، تعداد 32 هزار و 548 نفر در بازه زمانی تعیین شده برای این شهرها ثبت نام کردند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان افزود: از این تعداد ثبت نام انجام شده، 27 هزار و 424 نفر متقاضی مسکن ملی در شهرهای جدید استان بودند و پنج هزار و 124 نفر نیز در سایر شهرها ثبت نام کرده اند.

وی در خصوص میزان استقبال مردم این استان در دور پنجم ثبت نامی طرح اقدام ملی مسکن اظهار کرد: میزان استقبال با توجه به ظرفیت ثبت نام سنجیده می شود، لذا در شهرهای بهارستان و فولادشهر استقبال اعلام تا اتخاذ تصمیم واقدام شود  .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، پنجمین دوره از ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن به منظور تکمیل ظرفیت باقیمانده این طرح در مجموع برای 21 شهر استان شامل: اردستان، تی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال خوب مردم از مرحله پنجم طرح اقدام ملی مسکن استان اصفهان

استقبال خوب مردم از مرحله پنجم طرح اقدام ملی مسکن استان اصفهان