مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 تیر 1400 ساعت 15:152021-06-24سياسي

حمایت از خانواده زندانیان ضروری است


ایجاد اشتغال برای زندانیان و حمایت از خانواده های آنان ضروری است.

- خبرنگار مهر ، علی اصفهانی در آیین تکریم و معارفه مدیرکل زندان ها، اقدامات تأمینی و تربیتی استان اصفهان با بیان اینکه زندان باید محلی برای اصلاح و تربیت باشد، اظهار داشت: ارتباطی که از گذشته بین مجموعه دستگاه قضا و زندان وجود داشته است باعث شده در خصوص امور زندانیان بتوانیم در حد توان این اهداف سازمان و دستگاه قضا را محقق کنیم.

وی اشتغال زندانیان را مهمترین هدف دانست و گفت: فرد زندانی در مدتی که مجبور است در حبس باشد، می تواند بیاموزد، این موضوع در استان اصفهان با جدیت از طریق بنیاد تعاون و انجمن حمایت از زندانیان دنبال شد به طوری که امروز اشتغال زندانیان اصفهان امروز به 60 درصد رسیده است.

دادستان اصفهان با بیان اینکه هدف سازمان زندان ها و دستگاه قضا رساندن میزان اشتغال زندانیان به 80 درصد است، ابراز داشت: نقش خیران در استان بسیار پررنگ و قوی است و آنان در همه زمینه ها به جد کوشا بودند که آثار و برکات زیادی داشته است.

اصفهانی خاطرنشان کرد: با همکاری مدیریت جدید زندان های استان کوشش خواهیم کرد تا اشتغال زندانیان و حمایت از خانواده های آنان را جدی تر دنبال کنیم زیرا حمایت از خانواده زندانیان که با وجود مشکلات اقتصادی سرپرست ندارند و کمک های انجمن حمایت از ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از خانواده زندانیان ضروری است

حمایت از خانواده زندانیان ضروری است