مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 تیر 1400 ساعت 16:402021-06-24سياسي

عدم بازدارندگی قانون در مورد معتادان متجاهر و قاچاقچیان مواد مخدر


رییس مجمع نمایندگان استان مرکزی گفت: قانون موجود در خصوص معتادان متجاهر و قاچاقچیان خرد و عمده مواد مخدر بازدارنده نیست و باید برای این مهم تدابیر دیگری اتخاذ شود.

- علیرضا نظری شامگاه پنجشنبه در نشست شورای قضایی استان با مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در یکسالی که از عمر مجلس می گذرد، هر روز یک گروه جامعه ادعای افزایش حقوق در بخش های مختلف دارند و این روند در کشور به یک رویه مشکل دار تبدیل شده است.

وی ادامه داد: کمیسیون اجتماعی مجلس در این خصوص تصمیم هایی گرفته و این مهم در بخش کلان دیده شده تا روند ارتباط کارمندان و کارکنان با دولت اصلاح و یکسان شود.

وضعیت فعلی نامطلوب بوده و حقوق کارمندان یکسان نیست که این تبعیض و ظلم است و قطعاً آثار آن در نحوه فعالیت کارکنان احساس خواهد شد.

رییس مجمع نمایندگان استان مرکزی تصریح کرد: در ماه های پایانی دولت فعلی و ماه های آغازین دولت آینده با توجه به مشکلات موجود در کشور شرایط حساس و نیازمند هوشمندی بخش های مختلف از جمله قوه قضاییه است.

نظری ادامه داد: قوه قضاییه تاکنون اقدامات خوبی انجام داده اما اقدامات زمین مانده دیگری نیز وجود دارد که باید مورد توجه باشد، از جمله اینکه می طلبد کارگروه قضایی در راستای اصلاح برخی قوانین در استان شکل گیرد، مجمع نمایندگان استا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم بازدارندگی قانون در مورد معتادان متجاهر و قاچاقچیان مواد مخدر

عدم بازدارندگی قانون در مورد معتادان متجاهر و قاچاقچیان مواد مخدر