مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 تیر 1400 ساعت 17:202021-06-24سياسي

رسانه ها مدیران را متوجه وظایف فراموش شده کنند


کار رسانه ها از آنجا قابل تقدیر است که مدیران را متوجه وظایف فراموش شده خود می کنند.

- ایسنا/ایلام بازرس کل استان ایلام گفت: کار رسانه ها از آنجا قابل تقدیر است که مدیران را متوجه وظایف فراموش شده خود می کنند.

مهدی اصلانی در نشست خبری با بیان اینکه یکی از مهم ترین نقش های اصحاب رسانه و مطبوعات استان امید آفرینی در بین آحاد جامعه است، اظهار کرد: از باب مأموریت نظارت همگانی این بستر را فراهم می کنیم که ارتباط با رسانه ها، دانشگاه ها و نخبگان جامعه بستری است که از طریق ان، بتوانیم نظارت همگانی را در جامعه جاری و ساری کنیم.

وی با اشاره به اینکه هر زمان که مردم را در امور و کارها ورود کرده ایم در کار ها موفق تر بوده ایم، تصریح کرد: تاکید بر ارتباط با رسانه و آحاد نهادهای مردمی، در جامعه ای که خبرنگاران چشم بینایی جامعه باشند آن جامعه در مسیر توسعه و پیشرفت قرار خواهد گرفت.

اصلانی ادامه داد: سازمان بازرسی کل کشور به استناد اصل 174 قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران به منطور نطارت بر حسن حریان امور و اجرای صحیح قوانین در دستگاه های اداری تشکیل و زیر نظر رییس قوه قضائبه فعالیت می کند و بر اساس قانون تشکیل سازمان، نظارت و بازرسی به سه صورت بازرسی برنامه ای به صورت مستمر و مداوم بر اساس سیاست ها و حط مشی کلی نظام، فوق العاده بر اساس ضرورت و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه ها مدیران را متوجه وظایف فراموش شده کنند

رسانه ها مدیران را متوجه وظایف فراموش شده کنند