مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 تیر 1400 ساعت 17:202021-06-24سياسي

حمایت تمام نهادها از دستگاه قضایی موجب انجام مطلوب تکالیف قانونی می شود


رییس کل دادگستری خراسان رضوی در دیدار با جمعی از نمایندگان خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی، گفت: دستگاه قضایی باید از سوی تمام نهادهای مورد حمایت قرار گیرد تا بتواند به نحو مطلوب به وظایف و تکالیف قانونی خود عمل کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی و ارتباطات دادگستری خراسان رضوی، نشست صمیمی مسؤولان قضایی و نمایندگان خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

همزمان با سومین روز از هفته بزرگداشت قوه قضاییه جمعی از نمایندگان خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی با حضور در ستاد دادگستری استان با رییس شورای قضایی و رییس کل دادگستری استان و جمعی از مسؤولان قضایی دیدار و گفت وگو کردند.

در این دیدار رییس شورای قضایی خراسان رضوی با اشاره برگزاری موفقیت آمیز انتخابات اخیر گفت: حضور ارزشمند مردم شریف و گرانقدر در سه انتخابات مجلس خبرگان رهبری، ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا پیام روشنی برای دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران داشت.

غلامعلی صادقی با اشاره به حجم توطئه دشمنان بر علیه کشور بیان کرد: از مدت ها قبل دشمنان تمام توان خود به ویژه در حوزه تبلیغات و رسانه را به کار بستند تا مردم ما را از پیمودن مسیر عزت و اقتدار بازدارند اما با وجود تمامی توطئه ها و دشمنی ها و همچنین گلایه های به حق مرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت تمام نهادها از دستگاه قضایی موجب انجام مطلوب تکالیف قانونی می شود

حمایت تمام نهادها از دستگاه قضایی موجب انجام مطلوب تکالیف قانونی می شود