مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 تیر 1400 ساعت 19:452021-06-24ورزشي

دوئل قلعه نویی - مجیدی برای سهمیه مهم/ پرسپولیس نمی خواهد عقب بیافتد


هفته بیست و چهارم رقابتهای لیگ برتر امروز با پنج بازی آغاز می شود که سرخابیپ های تهران در دیدارهایی که می تواند بالای جدول را با تغییراتی مواجه کند به مصاف کرمانی ها خواهند رفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، هفته بیست و چهارم رقابتهای لیگ برتر امروز آغاز و در روز اول 5 بازی برگزار می شود.

در دیدارهای امروز ماشین سازی از نساجی پذیرایی می کند، مس رفسنجان میزبان پرسپولیس است، ذوب آهن و آلومینیوم در اصفهان به مصاف هم می روند، صنعت نفت میزبان سایپا است و در آخرین بازی امشب استقلال و گل گهر در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می روند.

ماشین سازی - نساجی بازی های امشب در حالی با دیدار ماشین سازی و نساجی در تبریز آغاز می شود که ماشین سازان آخرین تلاش های خود را برای بقا در لیگ برتر با هدایت علیرضا اکبرپور انجام می دهند و این در حالی است که خطر سقوط نساجی را هم تهدید می کند.

این بازی از آن جهت شرایط خاصی دارد هر دو تیم برای بقا در لیگ برتر به شدت به امتیازات کامل بازی نیاز دارند.

ماشین سازی حتی در صورت پیروزی هم نمی تواند از انتهای جدول جدا شود اما نساجی در صورت پیروزی پر گل، روی کاغذ شانس یک پله صعود را دارد.

مس رفسنجان - پرسپولیس سرخ پوشان که با تفاضل گل ضعیف تر نسبت به سپاهان در رده دوم جدول قرار دارند، برای عقب نماندن از رقیب سرسخت اصفهانی در کورس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوئل قلعه نویی - مجیدی برای سهمیه مهم/ پرسپولیس نمی خواهد عقب بیافتد

دوئل قلعه نویی - مجیدی برای سهمیه مهم/ پرسپولیس نمی خواهد عقب بیافتد