مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 تیر 1400 ساعت 07:302021-06-25سياسي

دستگیری 11 نفر در پرونده اختلاس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر


دادستان عمومی و انقلاب مرکز سیستان و بلوچستان گفت: رسیدگی به پرونده اختلاس در دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر به صورت ویژه در دستور کار است و تاکنون 11 نفر در این رابطه دستگیر شده اند.

- به نقل از روابط عمومی دادگستری سیستان و بلوچستان، مهدی شمس آبادی اظهار داشت: رسیدگی به پرونده اختلاس در دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر به صورت ویژه در دستور کار است و تاکنون 11 نفر از پرسنل این دانشگاه در این رابطه دستگیر شده اند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه ارتشاء و اختلاس مهمترین اتهامات موجود در پرونده افراد دستگیر شده است، افزود: در حال حاضر در ارتباط با این پرونده در مرحله تحقیقات هستیم تا مشخص شود اموالی که از اختلاس و ارتشا حاصل شده به چه نحو است.

وی با اشاره به اینکه رسیدگی به این پرونده زمانبر است، خاطرنشان کرد: تاکنون اخذ 13 کیلوگرم طلا و مقداری دلار به عنوان رشوه محرز شده که پیرو پیگیری صورت گرفته به نفع دولت ضبط شده است.

شمس آبادی تصریح کرد: یکی از رویکردهای اصلی دستگاه قضایی مقابله جدی با فساد موجود در نهادهای دولتی است و در این راستا رسیدگی بدون اغماض و با قید فوریت در دستور کار ما قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 11 نفر در پرونده اختلاس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر

دستگیری 11 نفر در پرونده اختلاس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر