مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 تیر 1400 ساعت 10:102021-06-25سياسي

عشق به نظام و تداوم راه امام خمینی پیام حضور مردم پای صندوق های رأی بود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، حجت الاسلام منتظری ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه شهر انار به انتخابات 28 خرداد اشاره کرد و گفت: حضور حماسی و شورانگیز مردم در انتخابات 28خرداد نشان آشکار از عزم راسخ ملت بزرگ ایران داشت که علی رغم گلایه ها و انتقادات از وضعیت معیشت و سوء مدیریت ها و دلتنگی از بیماری واگیر و کرونا و مخالف خوانی های دوست و دشمن و برخی اختلالات در جریان رأی گیری پای صندوق های حاضر شدند و پشت دشمنان انقلاب اسلامی و منافقان و فتنه گران را لرزاند.

گلایه مندی جوانان از افزایش قیمت زمین وی افزود: رأی قاطع ملت بزرگ ایران به حضرت آیت الله رییسی به عنوان رییس جمهور ایران موجب افتخار است و از خداوند متعال موفقیت و پیروزی ایشان را در همه عرصه ها مسئلت داریم.

منتظری در ادامه افزود: مهمترین نکته به عزیزان منتخب شورا ها این است که رمز موفقیت شما وحدت، همراهی و همدلی، یکرنگی و انگیزه خدمت به مردم است و دوگانگی و دودستگی در شوراهای اسلامی پسندیده نیست و از همین ابتدا نباید احساس دودستگی و دوگانگی در شوراها احساس شود.

امام جمعه شهرستان افزود: یکی از دغدغه ها و گلایه های شدید مردم افزایش قیمت زمین است که موجب گله مندی بسیاری از جوان ها شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عشق به نظام و تداوم راه امام خمینی پیام حضور مردم پای صندوق های رأی بود

عشق به نظام و تداوم راه امام خمینی پیام حضور مردم پای صندوق های رأی بود