مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 تیر 1400 ساعت 10:152021-06-25سياسي

این انتخابات شبیه معجزه بود/ کسی دنبال سهم خواهی از دولت جدید نباشد


انتخابات جمعه گذشته به معجزه شباهت داشت و هفته گذشته مردم عزیز ایران حماسه آفریدند و وقتی شرایط را در نظر بگیریم باید بگوییم که شبیه معجزه بود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نطنز، حجت الاسلام محمد یعقوبی در خطبه های این هفته نماز جمعه نطنز اظهار کرد: انتخابات جمعه گذشته به معجزه شباهت داشت و هفته گذشته مردم عزیز ایران حماسه آفریدند و وقتی شرایط را در نظر بگیریم باید بگوییم که شبیه معجزه بود، چراکه آن قدر دشمنان ملت ایران طبق ارزیابی خود مطمئن بودند که مشارکت در انتخابات بیش از 20 درصد نخواهد شد.

 امام جمعه نطنز افزود: وقتی مردم حماسه آفریدند و به میدان آمدند و در انتخابات شرکت کردند دشمن کلافه شد و نمی دانست چه کار کند و مردم را به باد ناسزا گرفت و حتی دیدید که در خارج از کشور برای رأی دهندگان مزاحمت ایجاد کرده و آنها را به باد کتک گرفتند.

وی تصریح کرد: این انتخابات زیر آتش جنگ روانی 8 ساله برگزار شد، ما تنها یک دفاع مقدس را پشت سر نگذاشته ایم بلکه ملت ایران در برهه ای از زمان در حال دفاع از نظام بودند که این دفاع کردن منحصر به فرد است.

یعقوبی گفت: این انتخابات شش مانع بزرگ داشت، مانع اول کرده بود و مانع سوم فاصله گرفتن خیلی از مدیران از مردم و به دنبال اشرافی گری به ویژه خواری بود و مسؤولینی که حاضر نمی شدند برای مناسبت ها نیز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

این انتخابات شبیه معجزه بود/ کسی دنبال سهم خواهی از دولت جدید نباشد

این انتخابات شبیه معجزه بود/ کسی دنبال سهم خواهی از دولت جدید نباشد