مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 تیر 1400 ساعت 12:252021-06-25فرهنگي

انتشار فراخوان نخستین جشنواره بین المللی صنایع دستی ایران


جشنواره بین المللی صنایع دستی ایران که نخستین دوره آن قرار است از 26 تا 29 تیرماه به میزبانی اصفهان، شهر جهانی صنایع دستی برگزار شود، فراخوان خود را منتشر کرد.

- ایسنا/اصفهان جشنواره بین المللی صنایع دستی ایران که نخستین دوره آن قرار است از 26 تا 29 تیرماه به میزبانی اصفهان، شهر جهانی صنایع دستی برگزار شود، فراخوان خود را منتشر کرد.

وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، اداره کل میراث فرهنگی استان اصفهان، شهرداری اصفهان و هلدینگ کافل، با توجه به فعالیت بیش از 50 هزار هنرمند صنایع دستی که در قالب یک سوم صنایع دستی جهان در استان اصفهان کار می کنند، برنامه ریزی برای برگزاری اولین جشنواره بین المللی صنایع دستی ایران را در دستور کار خود قرار داده اند.

این جشنواره بین المللی، شامل بخش های مسابقه بین المللی نشان دست خلاق، نشان همای زرین، مسابقه ملی فرش، مسابقه ملی طراحی فرش دستباف، مسابقه طراحی خلاقانه صنایع دستی، مسابقه ملی طراحی پوشاک با صنایع دستی، مسابقه بسته بندی صنایع دستی و مسابقه ملی استارتاپ های صنایع دستی است و کارگاه ها و نشست های علمی و تخصصی و اجلاس شهرهای جهانی و ملی صنایع دستی به همراه نمایشگاهی از آثار هنرمندان، در حاشیه آن برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتشار فراخوان نخستین جشنواره بین المللی صنایع دستی ایران

انتشار فراخوان نخستین جشنواره بین المللی صنایع دستی ایران