مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 تیر 1400 ساعت 13:302021-06-25حوادث

روزی پُر حریق برای آتش نشانان در شیراز/20 تن کارتن سوخت


رییس سازمان آتش نشانی شیراز، از وقوع حریق های متعدد در روز جمعه پُرکار آتش نشانان در این شهر خبر داد و یادآور شد که در یک حادثه آتش سوزی، بالغ بر 20 تن کارتن در یک کارگاه، - ایسنا/فارس رییس سازمان آتش نشانی شیراز، از وقوع حریق های متعدد در روز جمعه پُرکار آتش نشانان در این شهر خبر داد و یادآور شد که در یک حادثه آتش سوزی، بالغ بر 20 تن کارتن در یک کارگاه، سوخت.

! محمدهادی قانع جمعه 4 تیرماه در گفت و گو با خبرنگاران به تشریح جزییات حوادث آتش سوزی این روز پرداخت و گفت: در یکی از این حوادث وقوع حریق گسترده در یک کارگاه بازیافت واقع در سلطان آباد، که ساعت 10 و 14 دقیقه صبح به سامانه 125 سازمان آتش نشانی شیراز گزارش شد، ماموران سه ایستگاه سه، هفده و هجده، به محل اعزام شدند.

قانع با اشاره به وقوع این حادثه در محله سلطان آباد شیراز، گفت: در این حادثه یک کارگاه بازیافتی به وسعت 5 هزار متر با کاربری پرس کارتن از قسمت مسقف محوطه کارگاه به وسعت 500 متر دچار آتش سوزی شده است.

به گفته قانع، آتش نشانان با محاصره آتش از چندین جهت، آن را مهار کردند و عملیات کاوش و لکه گیری نیز یک ساعت به طول انجامید.

او همچنین از آتش سوزی در ارتفاعات کوهستان دراک شیراز که ساعت یک بامداد امروز از قسمت های مرتفع کوهستان آغاز شد و بخش عظیمی از آن را درنوردید خبر داد و در این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزی پُر حریق برای آتش نشانان در شیراز/20 تن کارتن سوخت

روزی پُر حریق برای آتش نشانان در شیراز/20 تن کارتن سوخت