مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 تیر 1400 ساعت 14:452021-06-25ورزشي

خطیبی: دیگر خبری از بازیکن سالاری نیست


با وجود صحبت های زنوزی که گفته بود بازیکن سالاری نخواهیم داشت، در این چند سال متأسفانه این قضیه اتفاق افتاد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، رسول خطیبی عصر امروز در نشست خبری پیش از بازی در مقابل پدیده، اظهار کرد: ما بعد از لیگ قهرمانان آسیا، به دلیل مصدومیت های بازیکنان مان هیچ گاه تیم کامل خود را در اختیار نداشتیم که این مسئله کمی به تراکتور آسیب زد.

  سرمربی تیم فوتبال تراکتور با اشاره به غایبان تراکتور در دیدار مقابل پدیده، خاطرنشان کرد: مهدی تیکدری به خاطر کارت قرمزی که در دیدار سوپر جام گرفت، محروم است و پیمان بابایی، محمدرضا خانزاده و محمد مسلمی پور نیز مصدوم هستند و در دیدار مقابل پدیده غایب خواهند بود.

  وی یادآور شد: در دیدار مقابل پدیده و دیدارهای باقی مانده تا پایان فصل، ترکیب متفاوتی داریم چند نفر از بازیکنان امید به تیم اضافه شده اند که در ادامه از آن ها بیشتر استفاده خواهیم کرد، به این بازیکنان اگر میدان داده شود، قطعاً صاحب تجربه خواهند شد و در فصل آینده می توانند به تراکتور کمک کنند.

  خطیبی ادامه داد: قطعاً فردا از این بازیکنان جوان استفاده می کنیم، ممکن است به خاطر میدان دادن به بازیکنان جوان، تاوان بدهیم اما بالاخره باید این جوانان نیز فرصت پیدا کنند تا به تجربه کافی برسند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خطیبی: دیگر خبری از بازیکن سالاری نیست

خطیبی: دیگر خبری از بازیکن سالاری نیست