مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 تیر 1400 ساعت 15:302021-06-25بين الملل

آمریکا همه تحریم های ترامپ علیه ایران را رفع نمی کند/ توضیحات رابرت مالی


رابرت مالی نماینده آمریکا در امور ایران گفت: آماده رفع تحریم هایی هستیم که برای بازگشت ما به برجام لازم است، اما رفع همه تحریم هایی را که دولت ترامپ اعمال کرد خواسته زیادی است - به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ رابرت مالی ، نماینده آمریکا در امور ایران در مصاحبه ای روز جمعه گفت دولت این کشور آماده رفع تمامی تحریم های اعمال شده از سوی دولت دونالد ترامپ برای بازگشت به برجام نیست.

مالی که با پایگاه ان پی آر مصاحبه می کرد در پاسخ به این سئوال که ایرانی ها در چارچوب مذاکرات وین خواستار انجام چه کاری هستند که انجام آن برای طرف آمریکایی دشوار است، گفت: چیزی که آنها می خواهند رفع تمامی تحریم هایی است که بعد از سال 2018 توسط دولت رییس جمهور ترامپ اعمال شد.

این خواسته زیادی است.

رابرت مالی در ادامه گفت: ما گفته ایم که آماده رفع تحریم هایی هستیم که برای بازگشت ما به برجام لازم است، اما همه تحریم هایی را که دولت ترامپ اعمال کرد رفع نخواهیم کرد.

او سپس در پاسخ به این سوال مجری برنامه مبنی بر اینکه آیا آمریکا، به رغم تمایلی که برای بازگشت به برجام دارد آماده خروج از مذاکرات نیز هست، اینطور پاسخ داد: بله، ما بیشتر از آنچه فکر می کنیم ایران تشنه توافق است تشنه توافق نیستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا همه تحریم های ترامپ علیه ایران را رفع نمی کند/ توضیحات رابرت مالی

آمریکا همه تحریم های ترامپ علیه ایران را رفع نمی کند/ توضیحات رابرت مالی