مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 تیر 1400 ساعت 17:002021-06-25ورزشي

نتایج گروه های H و G لیگ قهرمانان آسیا/ ناگویا و گامبا اوزاکا صدرنشین شدند


بازی های لیگ قهرمانان آسیا در دو گروه برگزار شد و ناگویا گرامپوس و گامبا اوزاکا توانستند در صدر گروه هایشان قرار بگیرند.

- نتایج گروه های H و G لیگ قهرمانان آسیا/"ناگویا" و "گامبا اوزاکا" صدرنشین شدند بازی های لیگ قهرمانان آسیا در دو گروه برگزار شد و ناگویا گرامپوس و گامبا اوزاکا توانستند در صدر گروه هایشان قرار بگیرند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رقابت های لیگ قهرمانان آسیا در مرحله گروهی امروز (جمعه) در گروه های H و G برگزار شد که نتایج این بازی ها به شرح زیر است: گروه G ناگویا گرامپوس 3 – 0 پوهانگ استیلرز دیدار تیم های ناگویا گرامپوس ژاپن و پوهانگ استیلر کره کره جنوبی که از ساعت 14:30 آغاز شده بود در نهایت با برتری 3 بر صفر ناگویا گرامپوس به پایان رسید.

گل های این بازی را کاکیتانی و و ماتیوس (دو گل) به ثمر رساندند.

راچابوری 0 – 1 جوهور دارالتعظیم دیدار تیم های راچابوری تایلند و جوهور دارالتعظیم مالزی که از ساعت 18:30 آغاز شده بود در نهایت با نتیجه یک بر صفر به سود جوهور دارالتعظیم به پایان رسید.

با این نتیجه ناگویا گرامپوس توانست با شش امتیاز در صدر جدول قرار بگیرد و جوهور دارالتعظیم با تفاضل گل بهتر نسبت به پوهانگ استیلرز در رده دوم قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتایج گروه های H و G لیگ قهرمانان آسیا/ ناگویا و گامبا اوزاکا صدرنشین شدند

نتایج گروه های H و G لیگ قهرمانان آسیا/ ناگویا و گامبا اوزاکا صدرنشین شدند