مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 تیر 1400 ساعت 17:202021-06-25حوادث

آتش سوزی سایت دفن زباله «محمدآباد» در قزوین مهار شد


مدیر کل مدیریت بحران استانداری قزوین گفت: آتش سوزی سایت دفن زباله محمد آباد با همکاری هشت ایستگاه آتش نشانی و ظرف چهار ساعت اطفا شد.

- قدرت اله مهدیخانی در حاشیه بازدید از سایت دفن زباله محمد آباد که روز جمعه چهارم تیر ماه دچار حریق شد، تصریح کرد: به دلیل انباشتگی مواد فاسد شدنی در مکان های دفن زباله گاز متان تولید شده است، عواملی از جمله شیشه و پلاستیک شفاف که مانند ذره بین عمل می کنند و همچنین عوامل انسانی موجب بروز آتش سوزی در این مکان ها می شود.

وی افزود: این حادثه در سایت دفن زباله محمد آباد رخ داده که با فراخوان آتش نشانی های قزوین، بویین زهرا، امیر آباد، عصمت آباد و محمدیه و نیز استفاده از امکانات و ماشین آلات ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده ای و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، حریق تحت کنترل است.

مدیرکل مدیریت بحران استان اظهار کرد: از آنجایی که حادثه همواره در کمین و پیشگیری بر درمان مقدم است، لازم است تمامی دستگاه ها برای مقابله با حوادث احتمالی در حوزه فعالیت خود، آمادگی، تجهیزات و آموزش های لازم را داشته باشند.

بنا بر اعلام روابط عمومی استانداری قزوین، مرتضی جمالی افسر کشیک سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین نیز در این خصوص تصریح کرد: ساعت 15:40 دقیقه طی تماس با سامانه 125 از وقوع حریق در انبار ضایعات پلاست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آتش سوزی سایت دفن زباله «محمدآباد» در قزوین مهار شد

آتش سوزی سایت دفن زباله «محمدآباد» در قزوین مهار شد