مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 تیر 1400 ساعت 17:302021-06-25بين الملل

رهبر اقلیت سنا خواستار تاخیر خروج از افغانستان شد


اشرف غنی رییس جمهوری افغانستان که در واشنگتن به سر می برد، در نخستین ساعات حضورش با سناتور میچ مک کانل ریس اقلیت سنا دیدار و درباره تصمیم دولت بایدن مبنی بر خروج غیرمسوولانه نیرو های نظامی آمریکا از افغانستان گفتگو کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، محمد اشرف غنی که به همراه امرالله صالح، معاون نخست رییس جمهوری و عبدالله عبدالله، رییس شورای عالی مصالحه افغانستان به آمریکا سفر کرده است، پیش از دیدار با جو بایدن رییس جمهوری آمریکا با چارلز شومر و میچ مک کانل روسای احزاب دموکرات و جمهوری خواه این کشور دیدار و گفتگو کرد.

میچ مک کانل رهبر اقلیت سنا با انتشار بیانیه ای ابراز امیدواری کرده است دولت بایدن روند خروج نیرو های آمریکایی از افغانستان را به تعویق بیندازد و به نگرانی ها توجه کند.

مک کانل در بیانیه خود آورده است تصمیم رییس جمهور بایدن برای خروج نیرو های آمریکایی، شرکای افغان ما را برای مقابله با تهدیدات تنها می گذارد.

در بیانیه رهبر اقلیت سنای آمریکا آمده است رییس جمهوری و ملت افغانستان حق دارند تعجب کنند که چرا دولت بایدن تصمیم به خروج نیرو های نظامی گرفته در حالیکه این اقدام تهدیدات تروریستی را افزایش می دهد و طالبان با اقدام ما جسورتر شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رهبر اقلیت سنا خواستار تاخیر خروج از افغانستان شد

رهبر اقلیت سنا خواستار تاخیر خروج از افغانستان شد