مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 تیر 1400 ساعت 19:052021-06-25سياسي

گره گشایی مهمترین ویژگی شهید سلیمانی بود/دولت جدید در بین مردم باشد


شهید سلیمانی مهمترین ویژگی اش گره گشایی بود با جانش و گذشتن و حضورش در مرزها و جنگ با دشمن گره گشایی کرد، همچنین شهید سلیمانی در داخل کشور از جمله در سیل و زلزله و حتی برای دولت هم گره گشایی می کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، حجت الاسلام ناصر رفیعی جمعه شب در جشن زیر سایه خورشید در گلزار شهدای کرمان که با حضور خادمان حرم رضوی و زائران مزار حاج قاسم برگزار شد، اظهار داشت: یکی از ویژگی های امام رضا (ع) گره گشایی از کار مردم و باری را از دوش مردم برداشتن و خدمت به آنهاست.

استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه تصور خیلی از ما این است که عبادت فقط نماز و روزه است اما این را بدانید که حدیث داریم دو چیز هست که بالاتر از آن نیست یکی ایمان و خدمت به مردم عنوان کرد: در زیارت امام رضا (ع) می خوانیم روش اهل بیت، احسان و رسیدگی به مردم و گره گشایی بوده و امام رضا (ع) فرمود، کسی که گرهی از کار مردم بگشاید خدا روز قیامت گره کارش را می گشاید.

وی با بیان اینکه بر اساس روایات و احادیث، خدمت به مردم از یک هفته طواف، از دو هزار رکعت نماز مستحبی بالاتر است و این نکته مهم و کلیدی است، بیان داشت: در اسلام گره گشایی از مردم بالاترین عبادت شماره می شود و کوچک و بزرگ هم ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گره گشایی مهمترین ویژگی شهید سلیمانی بود/دولت جدید در بین مردم باشد

گره گشایی مهمترین ویژگی شهید سلیمانی بود/دولت جدید در بین مردم باشد