مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 تیر 1400 ساعت 02:052021-06-25اجتماعي

میانگین نرخ با سوادی در گروه سنی 15 تا 24 سال چقدر است؟


رییس سازمان نهضت سوادآموزی کشور گفت: میانگین نرخ با سوادی در گروه سنی 15 تا 24 سال در جهان 91 درصد و در کشورمان 94.

4 درصد است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس، شاپور محمدزاده اظهار کرد: سال تحصیلی گذشته با توجه به شیوع ویروس کرونا و به تبع آن تعطیلی کلاس های حضوری درسی از اهمیت ویژه ای برخوردار بود؛ بنابر گزارش سازمان یونسکو سال گذشته یک میلیارد و 600 میلیون دانش آموز در سراسر جهان تحت تأثیر تعطیلی مدارس قرار گرفتند.

محمدزاده با تأکید بر اینکه هیچ چیز جایگزین مدرسه و کلاس های درس حضوری برای دانش آموزان نخواهد بود، گفت: دانش آموزان در محیط مدرسه علاوه بر امر آموزش و پرورش، تعاملات اجتماعی فعالی را تجربه می کنند لذا تعطیلی کلاس های حضوری اثرات نامطلوبی را بر دانش آموزان معلمان و اولیا خواهد داشت.

این مقام مسؤول با ابراز امیدواری نسبت به اینکه با واکسیناسیون همگانی کرونا در ماه های تیر و مرداد با مشکلات کمتری در سال تحصیلی آتی روبرو باشیم، افزود: در ایام کرونا 65 درصد کشورهای فقیر و 35 درصد کشورهای غنی بودجه آموزش و پرورش خود را کاهش دادند.

معاون وزیر آموزش و پرورش، سواد را محرک توسعه پایدار و آموزش و پرورش را زیربنای توسعه اجتماعی سیاسی فرهنگی و اقتصادی توصیف کرد و گفت: سوادآموزی باید مدرسه محور شود لذا در آیین نامه ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میانگین نرخ با سوادی در گروه سنی 15 تا 24 سال چقدر است؟

میانگین نرخ با سوادی در گروه سنی 15 تا 24 سال چقدر است؟