مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 تیر 1400 ساعت 02:452021-06-25ورزشي

رونق کاراته کرمانشاه در سال 1400 به امید رهایی از کرونا


رییس هیأت کاراته استان کرمانشاه گفت: امیدواریم پس از دو سال در 6ماه دوم امسال با انجام واکسیناسیون علیه کرونا، فعالیت های این هیأت به روند عادی خود باز گردد.

- سعید نصراللهی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار داشت: با توجه به کاهش روند ابتلا به ویروس منحوس کرونا و فرایند واکسیناسیون، امیدواریم پس از دو سال در 6ماه دوم امسال فعالیت های هیأت کاراته به روند عادی خود باز گردد.

وی ادامه داد: هیأت کاراته برنامه های بسیار زیادی همچون بازآموزی، لیگ و کلاس های داوری و مربیگری را برای 6ماه دوم سال با امید کاهش تعداد مبتلایان به این ویروس منحوس تدارک دیده است.

رییس هیأت کاراته استان کرمانشاه اشاره ای بر عملکرد کاراته استان در سالی که گذشت، داشت و افزود: کاراته استان در سال گذشته با توجه به شیوع بیماری منحوس کرونا فعالیت های مناسبی را به یادگار گذاشته است.

وی ضمن خوشنودی از عملکرد کاراته استان در سالی که گذشت، اظهار داشت: در سال 1399 با وجود بیماری کرونا سعی کردیم از ورزش دور نمانیم و با رعایت تمهیدات بهداشتی به فعالیت های مجازی و غیرمجازی ادامه دهیم.

نصراللهی ادامه داد: در سالی که گذشت با برگزاری مسابقات مجازی در سطح استان و کشور موفق به کسب عناوینی در بخش بانوان و آقایان شدیم، همچنین برگزاری کلاس های ارتقا داوری و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونق کاراته کرمانشاه در سال 1400 به امید رهایی از کرونا

رونق کاراته کرمانشاه در سال 1400 به امید رهایی از کرونا