مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 تیر 1400 ساعت 04:002021-06-26سياسي

تخلفات انتخاباتی شوراهای شهر و روستاهای مازندران زیر ذره بین هیأت نظارت


دبیر هیأت نظارت انتخابات شورای شهر و روستاهای مازندان گفت: تداخل در فرایند انتخابات و تخلف در آن قطعا با مقررات اعمال قانون خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، سیدعلی سلیلی دبیر هیأت نظارت انتخابات شورای شهر و روستاهای مازندران طی گفت وگویی اظهار کرد: مشارکت بیش از 60 درصدی مردم مازندران در انتخابات 1400 تداعی کننده اقتدار و خلق حماسه ای دیگر برای مردم دیار علویان بود.

وی افزود: رای حق الناس است و تداخل در آرامش و فرایند این انتخابات و تخلف در آن قطعا با مقررات اعمال قانون خواهد شد.

سلیلی تصریح کرد: شکایات زیادی پس از اعلام نتایج آرا به دست هیأت نظارت رسیده است که برخی از این شکایات با مستنداتی هم همراه است که بیشترین شکایات و تخلف در بحث خرید و فروش آرا است.

دبیر هیأت نظارت انتخابات شورای شهر و روستاهای مازندران، گفت: طبق قانون تشکیلات شورا ها ماده 58 و 59 و متعاقب آن 60 و 61 فرصت اعتراض هم به نامزد ها و شهروندان به مدت دو روز پس از اعلام آرا داده شده است و در دو هفته آینده به تجمیع رسیده و پس از بررسی در هیأت عالی به شکایت ها پاسخ داده خواهد شد.

این مسؤول در پایان اضافه کرد: رسیدگی به شکایات مربوط به روستا ها در هیات های نظارت شهرستان ها و تخلفات و شکایات مربوط به شورا های شهر در هیات عالی استان بررسی خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخلفات انتخاباتی شوراهای شهر و روستاهای مازندران زیر ذره بین هیأت نظارت

تخلفات انتخاباتی شوراهای شهر و روستاهای مازندران زیر ذره بین هیأت نظارت