مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 تیر 1400 ساعت 04:002021-06-26دانش

واکنش وزیر علوم به تغییرات کنکور 1402


با توجه به اینکه هنوز تمامی مواد طرح مذکور مورد بررسی قرار نگرفته است، بنابراین امکان هر گونه تغییر در جلسات بعدی وجود دارد و تصمیمات نهایی در جلسات آتی گرفته خواهد شد.

- وزیر علوم با تاکید بر اینکه تغییرات اخیر کنکور 1402که از سوی شورای عالی انقلاب فرهنگی اعلام شده، قطعی نیست گفت: تصمیمات نهایی در این خصوص در جلسات آتی این شورا گرفته خواهد شد.

دکتر منصور غلامی در گفت و گو با ایسنا، ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: طرح تغییرات کنکور 12 ماده دارد که فقط 9 ماده آن در جلسه 842 شورای عالی انقلاب فرهنگی که با موضوع ساماندهی نظام سنجش و پذیرش کنکور در مقطع کارشناسی برگزار شد، مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی در ادامه تصریح کرد: با توجه به اینکه هنوز تمامی مواد طرح مذکور مورد بررسی قرار نگرفته است، بنابراین امکان هر گونه تغییر در جلسات بعدی وجود دارد و تصمیمات نهایی در جلسات آتی گرفته خواهد شد.

وزیر علوم خاطر نشان کرد: در حال حاضر نمی توانم در خصوص وضعیت و تغییرات کنکور اظهار نظر قطعی داشته باشم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر سعید رضا عاملی در حاشیه جلسه 842 شورای عالی انقلاب فرهنگی در خصوص تغییرات کنکور 1402، پنج مصوبه این شورا را تشریح و عنوان کرده بود که مصوبه اول مبنی بر این بود که در آزمون سراسری سهم آموزش و پرورش به لحاظ سابقه تحصیلی 60 درصد و سهم ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش وزیر علوم به تغییرات کنکور 1402

واکنش وزیر علوم به تغییرات کنکور 1402