مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 تیر 1400 ساعت 04:052021-06-26اجتماعي

کنترل و نظارت 1200 دستگاه ناوگان حمل ونقل عمومی


رییس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان سمنان از اعمال کنترل بر روی یک هزار و 200 دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی از ابتدای سال جاری در استان خبر داد.

- ، مهدی رجایی فرد صبح شنبه در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه به میزبانی اداره کل راهداری استان سمنان، با بیان اینکه کنترل و نظارت بر هزار و دویست دستگاه ناوگان حمل ونقل عمومی طی سه ماهه نخست سال جاری انجام شد، تاکید کرد: ایمنی رکن اصلی این نظارت ها است.

وی افزود: با استقرار گشت های کنترل و نظارت در محورهای استان هزار و دویست دستگاه ناوگان حمل ونقل عمومی با اولویت ناوگان مسافری مورد بازدید و کنترل قرار گرفت.

رییس اداره ایمنی ترافیک اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای گفت: هدف از اجرای این طرح ها ارتقای ایمنی عبور و مرور، شناسایی، احصا و برخورد با رانندگان متخلف در حوزه حمل ونقل جاده ای است.

رجایی فرد با اشاره به این که اجرای این طرح تأثیر بسزایی در کاهش تخلفات و افزایش ایمنی جاده ای دارد گفت: کنترل اسناد حمل، کنترل مدارک راننده وضعیت ناوگان عمومی، کنترل تجهیزات ایمنی و کنترل وضعیت لاستیک ها ازجمله مهم ترین موارد کنترل در این گشت ها به شمار می آید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنترل و نظارت 1200 دستگاه ناوگان حمل ونقل عمومی

کنترل و نظارت 1200 دستگاه ناوگان حمل ونقل عمومی