مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 تیر 1400 ساعت 04:152021-06-26سياسي

همسران امامان محله، شریک و وزیر امام می شوند


مسئول دفتر واحد بانوان بنیاد هدایت با بیان اینکه همسر امام محله می تواند وزیر در حوزه زنان برای امام باشد، افزود: او اگر نقش و جایگاه خود را بشناسد و در حوزه بانوان فعالیت کند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، کارگاه زنان تمدن ساز در سلسله برنامه های نشست هم اندیشی ـ آموزشی شریکه الامام به همت بنیاد هدایت در سالن همایش مجتمع نور قم و با حضور همسران امامان محله برگزار شد.

آمنه رضایی، استاد حوزه و دانشگاه در این کارگاه با اشاره به فرمایشی از رهبر معظم انقلاب که بانوان را به عنوان معمار انقلاب اسلامی خواندند، گفت: ایشان بانوان را به عنوان مربیان بزرگی که انسان ساز هستند معرفی می کنند.

وقتی شما شریک زندگی یک طلبه هستید خیلی از این جملات در مورد شما ویژه لحاظ می شود.

تعریف اسلام درباره بانوی متمدن رضایی به آن را احیا کرده و آن بانوی انقلابی است که از ابتدا انقلاب حرکت های بانوان وجود داشته حتی از زمان تحریم تنباکو بانوان علیه این مسئله قیام و موج سیاسی ایجاد کردند این نقش دین ما و انقلاب ما برای بانوان است.

رضایی همچنین افزود: آنچه بانوی انقلابی رقم زد به تعبیر حضرت امام نه زن شرقی و نه غربی است بلکه یک الگوی مستقل است که وام دار مبانی اصیل اسلام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همسران امامان محله، شریک و وزیر امام می شوند

همسران امامان محله، شریک و وزیر امام می شوند