مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 تیر 1400 ساعت 04:402021-06-26ورزشي

آمریکا با ستاره های NBA مقابل ایران؛ یانکی ها شانزدهمین طلای المپیک را می خواهند!


تیم ملی آمریکا، رقیب ایران در مرحله گروهی المپیک با ترکیبی از بهترین ستاره های NBA راهی این بازی ها خواهد شد تا با مدال طلا به این کشور باز گردد.

- گروه ورزشی جی پلاس؛ تیم ملی بسکتبال ایران در المپیک 2020 ژاپن در گروهی متشکل از تیم های آمریکا، فرانسه و یکی از تیم های مرحله انتخابی حضور دارد که به معنای واقعی کلمه گروه بسیار دشوار است؛ به خصوص در این مسابقات که آمریکایی ها قرار است با ترکیبی پرستاره پای به میدان بگذارند و نتایج فاجعه خود در جام جهانی 2019 را جبران کنند.

تیم ملی آمریکا در این دوره از مسابقات ستاره های بزرگ و بهترین بسکتبالیست های حال حاضر دنیا را به همراه خواهد داشت تا به نوعی جبران مافات کنید و تیم های اروپایی را سر جای خود بنشاند و در این مسیر باید در مرحله گروهی با ایران هم دیدار کند.

در حال حاضر، حضور چندین ستاره و بازیکن آل استار 2021 در تیم ملی آمریکا قطعی شده و برخی هم به علت مصدومیت از حضور در المپیک انصراف داده اند که در صورت حضور این بازیکنان، آمریکا تقریبا داخل و خارج از زمین، هیچ حرفی برای گفتن توسط رقبای خود باقی نمی گذاشت.

کوین دورنت (بروکلین نتس)، دیمین لیلرد (پورتلند تریل بلیزرز)، دریماند گرین (گلدن استیت واریرز)، جیسن تیتم (بوستون سلتیکس)، بردلی بیل (واشنگتن ویزاردز)، دوین بوکر (فینیکس سانز)، زک لوین (


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا با ستاره های NBA مقابل ایران؛ یانکی ها شانزدهمین طلای المپیک را می خواهند!

آمریکا با ستاره های NBA مقابل ایران؛ یانکی ها شانزدهمین طلای المپیک را می خواهند!