مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 تیر 1400 ساعت 05:102021-06-26اقتصادي

توسعه و گسترش فعالیت اقتصادی و تجاری میان ایران و روسیه


رییس اتاق بازرگانی مشترک ایران و روسیه در دور تازه سفر کاری خود به فدراسیون روسیه و دیدار با مسؤولان دولتی و بخش خصوصی این کشور، با سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در آستراخان روسیه دیدار کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت،  هادی تیزهوش تابان رییس اتاق بازرگانی مشترک ایران و روسیه با آقای مهدی آکوچکیان سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در آستراخان روسیه دیدار و گفت وگو کرد.

در این نشست که معاون کنسولی و معاون اقتصادی سرکنسولگری کشورمان در آستراخان نیز حضور داشت ابتدا تیزهوش تابان گزارشی از سفر خود به ولگاگراد را ارائه کرد.

  آکوچکیان سرکنسول کشورمان در آستراخان روسیه، نیز  با تشریح فعالیت سرکنسولگری ایران در آستراخان اظهار کرد:  این سرکنسولگری نه تنها به استان آستراخان، بلکه به سایر استان های جنوبی روسیه خدمات مختلف به ویژه خدمات کنسولی ارائه می دهد.

 تیزهوش تابان نیز با اشاره به دوستی دو ملت ایران روسیه اظهار کرد که در این شرایط سخت شیوع ویروس کرونا،  فعالیت بیشتری در خصوص توسعه و گسترش همکاری های اقتصادی و تجاری بین ایران و روسیه انجام گیرد.

همچنین در این نشست مقرر شد تا هماهنگی های لازم برای ملاقات رییس اتاق بازرگانی مشترک ایران و روسیه  با مدیر گمرک آستراخان در خصوص رفع مشکلات مربوط فرم های A و Ct3 انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه و گسترش فعالیت اقتصادی و تجاری میان ایران و روسیه

توسعه و گسترش فعالیت اقتصادی و تجاری میان ایران و روسیه