مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 تیر 1400 ساعت 05:202021-06-26فرهنگي

دستمزدها جوابگوی هزینه های زندگی بازیگران نیست


بازیگر سریال «در کنار پروانه ها» گفت: با وجودی که برایم بازی در وضعیت کرونا مشکل بود، اما یکی از دلایلی که بعد از دو سال قبول کردم در این مجموعه تلویزیونی بازی کنم قصه آن و حضور یاری به عنوان کارگردان بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از میزان، پروانه معصومی درباره نقش خود در سریال در کنار پروانه ها گفت: نقش من در سریال در کنار پروانه ها محوری است، اما من هیچوقت به طول نقش اهمیت نداده ام و اهمیت نقش برایم مهم بوده است.

اتفاقا یکی از دوستان چند مدت پیش فیلمنامه ای فرستاد و خیلی اصرار داشت من بازی کنم و به او گفتم با حذف این نقش آیا لطمه ای به داستان می خورد که کارگردان گفت نه و من هم در جواب گفتم چرا باید این نقش را بازی کنم.

این درس هایی است که به ما برای انتخاب نقش داده اند و همیشه معیارم برای انتخاب نقش ها همین موضوعات مهم بوده است.

وی با بیان اینکه ممکن هست این سریال برای پخش در ایام ماه محرم آماده نشود، اما مجموعه ای است که در هر زمانی پخش شود تاثیرگذار است افزود: قصه سریال در کنار پروانه ها قرآنی است از این جهت داستان این مجموعه تلویزیونی برای من خیلی مهم است.

با وجودی که برایم بازی در وضعیت کرونا مشکل بود، اما یکی از دلایلی که بعد از دو سال قبول کردم در این مجموعه تلویزیونی بازی کنم قصه آن و حضور یاری به عنوان کارگردان بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستمزدها جوابگوی هزینه های زندگی بازیگران نیست

دستمزدها جوابگوی هزینه های زندگی بازیگران نیست