مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 تیر 1400 ساعت 05:302021-06-26سياسي

اداره بیمارستان امام خمینی کرج به بنیاد شهید واگذار شد


بیمارستان امام خمینی(ره) به صورت دائم جهت اداره به بنیاد شهید تحویل داده می شود تا با اولویت پرداخت معوقات پرسنلی کارکنان بیمارستان، - ایسنا/البرز رییس کل دادگستری البرز گفت: بیمارستان امام خمینی(ره) به صورت دائم جهت اداره به بنیاد شهید تحویل داده می شود تا با اولویت پرداخت معوقات پرسنلی کارکنان بیمارستان، رفع مشکلات و شروع مجدد ارائه خدمات کامل بیمارستانی فعالیت خود را آغاز کند.

حسین فاضلی هریکندی با بیان اینکه هفته قوه قضاییه فرصتی برای تجلیل و بزرگداشت شهدای هفتم تیر و همچنین اطلاع رسانی برخی اقدامات قوه قضاییه در بخش های مختلف است گفت: این هفته با نام شهدای هفتم تیر و به ویژه شهید بهشتی مزین شده که ویژگی های شخصیتی و نقش آن شهید در تاسیس قوه قضاییه جمهوری اسلامی ایران بر همگان آشکار است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فاضلی هریکندی گفت: این هفته با نام شهدای هفتم تیر و به ویژه شهید بهشتی مزین شده که ویژگی های شخصیتی و نقش آن شهید در تاسیس قوه قضاییه جمهوری اسلامی ایران بر همگان آشکار است.

مختومه شدن 761 هزار پرونده وی در ادامه با اشاره به شاخص های عملکردی مجموعه خود به ورود حدود 729 هزار فقره پرونده به دادگستری کل استان البرز در سال گذشته اشاره و بیان کرد: با این حال در سال 99 حدود 761 هزار فقره پرونده با تلاش کارکنان دادگستری استان مخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اداره بیمارستان امام خمینی کرج به بنیاد شهید واگذار شد

اداره بیمارستان امام خمینی کرج به بنیاد شهید واگذار شد