مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 تیر 1400 ساعت 05:452021-06-26سياسي

اثرگذارترین شیوه تبلیغ استفاده از ظرفیت های مجازی و رسانه ای است


مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران گفت: یکی از اثرگذارترین شیوه تبلیغ امروز استفاده از ظرفیت های مجازی و رسانه ای است که مبلغان باید به آن اهتمام ویژه ای داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، حجت الاسلام ناصر شکریان امیری مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران به مناسبت سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی و هفته تبلیغ و اطلاع رسانی دینی، در همایش تجلیل از پیشکسوتان و نخبگان حوزه تبلیغ، اظهار کرد: مبلغان از عرصه های تبلیغ نوین غافل نباشند، امروز برنامه ریزی و مجاهدت در عرصه های تبلیغ نوین ضروری است.

وی افزود: با توجه به حجم گسترده فضای مجازی و شبکه های اجتماعی و گسترش رو به رشد کاربران این شبکه ها، برنامه ریزی و مجاهدت در عرصه های تبلیغ نوین یکی از ضروریات حوزه تبلیغ است.

شکریان با اشاره به اهمیت شناخت شیوه های مختلف تبلیغ نوین برای مبلغان، تصریح کرد: امروز بخش قابل توجهی از مخاطبان حوزه فعالیت های دینی در همین شبکه های اینترنتی، اجتماعی و فضای مجازی حضور دارند که تشنه معارف اسلام و اهل بیت(ع) هستند باید مبلغان از این ظرفیت فضای مجازی در جهت تبلیغ و ترویج معارف دینی بهره گرفت.

عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران همچنین با اشاره به رهنمودهای رهبری معظم انقلاب در خصوص اهمیت فعالیت های رسانه ای و مجازی در حوزه تبلیغ دین، یادآور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اثرگذارترین شیوه تبلیغ استفاده از ظرفیت های مجازی و رسانه ای است

اثرگذارترین شیوه تبلیغ استفاده از ظرفیت های مجازی و رسانه ای است