مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 تیر 1400 ساعت 05:452021-06-26اقتصادي

ابلاغ بسته تشویقی برای توسعه سرمایه گذاری شرکت های برتر


معاون طرح و برنامه وزیر صمت از ابلاغ بسته تشویقی برای توسعه سرمایه گذاری در طرح «اقتصاد مقاومتی با شرکت های برتر» توسط وزیر صنعت، معدن و تجارت خبر داد.

- به نقل از وزارت صمت، سعید زرندی در جلسه کارگروه توسعه سرمایه گذاری اظهار داشت: توسعه اقتصادی کشور مستلزم افزایش سرمایه گذاری های مولد بر مبنای مزیت های رقابتی و تکمیل زنجیره های ارزش است.

معاون طرح و برنامه وزیر صمت با اشاره به روند نزولی تشکیل سرمایه در کشور طی 10 سال گذشته و استهلاک ماشین آلات صنعتی واحدهای موجود، بر اهمیت موضوع و ضرورت توجه جدی به توسعه سرمایه گذاری تأکید کرد و افزود: تجربیات سایر کشورهای موفق نشان می دهد، توسعه سرمایه گذاری از طریق شرکت های بزرگ تولیدی، نقش قابل توجهی در ایجاد پروژه های ملی و تحول اقتصادی دارد.

زرندی در ادامه بیان کرد: با شکل گیری شرکت های بزرگ صنعتی و معدنی، بنگاه های کوچک و متوسط نیز تقویت خواهند شد و می توانند از ظرفیت های همکاری با واحدهای بزرگ، در بسیاری از زمینه ها به ویژه تحقیق و توسعه، فرصت های نوآورانه و پتانسیل صادراتی بهره مند شوند.

وی ادامه داد: در راستای سیاست های اقتصاد مقاومتی ، انعقاد تفاهم نامه همکاری برای توسعه سرمایه گذاری ها با شرکت های برتر تولیدی در دستور کار وزارتخانه قرار گرفته و شرکت های موصوف متعهد به سرم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابلاغ بسته تشویقی برای توسعه سرمایه گذاری شرکت های برتر

ابلاغ بسته تشویقی برای توسعه سرمایه گذاری شرکت های برتر